Ett hej

Dagarna går så rysligt fort. Blåser iväg, tillsammans med vårvindens friska luft.
 
Jag har haft en väldigt skön helg. I fredags var jag på "the last Bounce" tillsammans med käraste Maggie. Vi åt middag tillsammans (min mamma och syster var också med) på en mysig restaurang på söder innan vi begav oss till globen.  
Draget i globen var grymt under kvällen!! men jag kände dock att TÖNT-knappen stod och blinkade när jag höll lite smådiskret för öronen. Men faktum är att jag är livrädd för att få tinnituss.
Min kropp var helt slut när vi kom hem och jag dök direkt ner i sängen. Jag sov gott ända tills klockan var sju då jag vaknade och var helt klarvaken. Jag förstod inte på mig själv och tvingade mig att ligga i sängen och åtminstånde lossas sova tills klockan var åtta då jag väckte mamma till frukost.

Helgens lördag bestod av en mysig vårpromenad tillsammans med mor och syster. Jag stötte på blåsippor, vitsippor och tusselago på vägen, och dem stannade snällt och poserade för mig.
 

Resten av dagen bestod av Sims 3 spelning för hela slanten. Pappa lyckades dra bort mig till middagen, som till min förtjusning blev årets första grillning.
Sen spenderade jag dagen i tvsoffan tillsammans med en sjuk bror, syster och pappa.

Jag önskar er alla en riktigt härlig veckan. / Hanna



Kommentarer
Postat av: klara

riktigt fin bild!

2010-04-25 @ 15:57:29
Postat av: Anonym

Hmm, jag har öronproppar på musiklektionerna i skolan och har lägsta volymen som går på ipoden haha... Rädd för hörselskador? Ja, lite... haha.

2010-04-25 @ 20:20:47
Postat av: Anonym

En liten fråga, var ni en till i multigruppen förut? Hittade en bloggare som hade hoppat av för att hon typ hade kännt sig utanför

2010-04-25 @ 21:52:46
Postat av: LIENE

mm gott med grillat och mysigt också:)

2010-04-25 @ 21:53:17
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0