God morgon/god förmiddag

Då var lovet snart slut. Tråkigt - Ja. Men ändå ganska skönt.
Jag tycker att jag har fått ett mycket avslappnande lov trots allt, och har mest vilat, tagit dagen som den kommit och gått i myskläder dygnet runt.
Nu får man inte glömma att jag har prao i två veckor som börjar i morgon. Så ingen skola i två veckor till, snacka om underbart!
Jag ska nog inte bryta trenden med mjukiskläder idag. Tänkte gå runt som en zoombie idag igen och kanske sova en stund. Det låter så otroligt lockande just nu.
Har ni haft ett bra lov allihopa? Beklagar det dåliga uppdaterandet, blir nog bättring ska ni se. Alla fall från mitt håll.
/Hanna

Kommentarer
Postat av: LIENE

Skönt med mjukisar ju:) och skönt att bara ta dagen som den kommer med.

2010-04-11 @ 19:17:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0