Hejsan hoppsan!

Heej alla underbara människor! Insåg just att det var skit länge sedan jag skrev något. Fy mig! Men mitt liv har rullat på, ibland bättre och ibland sämre. Men just nu är det faktiskt helt okej.
-
Idag har varit en skön dag. Har varit på etnografiska museet, handlade typ om rasbiologi. Det var ingen höjdare men det var hämskt att se och höra allt. Jag så en film med en liten handikappad flicka som blev behandlad som ett objekt av några läkare i tyskland för länge sedan. Usch det var hämskt!
Sen åt jag lunch med min mamma, på sushi yama vip centralen. Mums vad det är gått med sushi! Sen åkte vi hem och jag har försökt att skriva en uppsats till hemkunskepen... Gick inte så jättebra men imorgon ska Lisa hjälpa mig.
-
Imorgon ska Lisa sova hos mig! För jag är ledig på torsdag och hon börjar inte jobba förens efter lunch. Vi ska ses efter att jag varit i skolan, heldag profil med kostymprovning och genrep inför våran slutproduktion Josef. Är nästen klar med kläderna jag ska sy. Vi kommer skrata och mysa hela kvällen. Vem vet det kanske blir något lite extra gått till kvälliset. Så morgondagen kommer bli kanon, förutom att jag måste gå upp 4.40 på morgonen.
-
Vet inte om ni vet men nu är det bestämmt!!!! Jag och Lisa åker till spanien den 17 juni från arlanda och kommer hem den 24 juni. Åh det ska bli så himla kul!
-
Hoppas ni mår bra, för det förtjänar ni!
PUSS <3

Här är en bild på mig. Vet att det var någon som ville ha de :P

Kommentarer
Postat av: LIENE

Jag tycker bilden på dig var riktigt fin:D

och så kul att ni ska till Spanien!

2010-04-20 @ 19:14:42
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0