It's over

Jag skulle väl kunna säga att jag är frisk nu. Alltså, visst jag går fortfarande till SCÄ men det är inte samma grej längre. Den här tjejen är nu borta:
båda bilderna från december 2008
bild från mars 2009
och hon har ersatts med den här tjejen:
april 2010
mars 2010
mars 2010
-
-
-
-
-
min tid med ana är över nu. däröfr kommer jag antaligen sluta blogga här. jag tänker inte bli sjuk igen. been there, done that. jag har varit inlagd, jag har haft nattvak, jag har fått hjärtproblem och isolerat mig från omvärlden. men nu lever jag igen. jag mår bra nu. mina enda problem är mina tonårsproblem såsom vänner och killar (och mina sömnproblem) men jag mår inte dåligt alls över maten.
jag är inte friskförklarad på scä eftersom man ska hålla sig stabil ett längre tag och ha mens i minst tre månader i rad, men jag tror att till hösten kommer jag bli friskförklarad och helt släppt från SCÄ. men då ska jag antagligen börja gå till bup för andra småsaker, ahha. imorgon ska jag i alla fall till scä och snacka mediciner med föräldrarna och min läkare annika. sen ska jag nog vägas, det gillas inte så därför tänker jag inte kolla på vågen. fett ovärt ju.
hoppas ni också vill/kommer bli friska någon dag.

Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh så skönt sötis:D

2010-04-20 @ 09:36:58
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD SÅ SNYGG DU E!!!

2010-04-20 @ 16:14:01
Postat av: Anonym

Åh vad underbart Julia!!! <3 <3

2010-04-20 @ 17:23:21
Postat av: mergime- [kampen tillbaka]

ååh riktigt fin är du på de sista bilderna,alltså du var fin också då men mager, du förstår :D

Så glad över att du fixat detta.

2010-04-20 @ 23:22:14
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: Yvve kusin

Åh gud va jag blir glad av att höra att du mår så mycket bättre! :)

Du är stark kusin!

Puss och kram Yvonne

2010-04-21 @ 14:13:50
Postat av: Anonym

uuurk va ful du va på först bilderna....ser sjuk och död ut!

Men så snygg,söt du va på de sistabilderna.....;) avundsjuk jag blir! O jaaa nu är din kropp så SNYGG OCH SEXIG! en riktig killer-body! LOVE

2010-04-21 @ 19:21:44
Postat av: Lisa

Du vet att jag älskar dig och avgudar dig <3

2010-04-25 @ 11:50:38
URL: http://lovefromlisa.blogg.se/
Postat av: hanna

till den anonyma över, Julia är alltid vacker, vad hemsk du är visst ser hon lyckligare ut på de andra, och på det sättet snyggare och finare ut, men att skriva att hon var ful på de andra bilderna är väl att ta i?



Iaf jag är glad för din skulle Julia, så förbannat glad! // Din Mora bästis

2010-05-14 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0