Nu kommer sommaren!!

Hej på er alla! Idag när jag vaknade blev jag så ledsen, jag hadde hoppats på sol och fint väder. Men nej så var det inte. Jag satte på mig varma kläder, jeans, långarmadtröja och två tjocktröjor och gick iväg till bussen. När jag kom utanför dörren kom det en kall vindpust som fick mig att rysa till. Gick så snabbt jag kunde till bussen så att jag snart skulle få komma in i en varm buss. Innan bussen kom stog jag och tänkte i mitt huvud "snälla gud kan du inte vara lite snäll och göra så att solen skinner när jag åker hem från skolan". Haha man måste ju testa.
-
Japp och idag funkade det! När jag slutade skolan kl.11 så gick jag ut och då möttes jag av solens strålar. De värmde så skönt. Nu slapp jag gå och dra upp axlarna till öronen för att det var så kallt. Nu kunde jag bara njuta av solens varma strålar.

                                

-
När jag kom hem åt jag lunch med min mamma och min lillebror. Sen satte jag mig på altanen sol pluggade so. Efter ett tad var jag tvungen att öppna inglasningen för att det blev så otroligt varmt. Gick och satte på mig ett par jeans shorts och ett linne och jag flyttade ner till golvet. Första solningen i år!! Efter att tag blev jag så himla varmt så jag började svettas. Haha så himla underbart! Nn är sommaren på väg!
-
Nu sitter jag inne och försöker plugga hemkunskap. Ska skriva en uppsatts om vad kroppen behöver för att fungera. De har jag lärt mig mycket on nu är man gått på SCÅ i ett år.
-
Imorgon blir det lunch hemma hos Lisa. Ska bli så kul att träffa hemme! Haha var med henne hela helgen men jag sankar henne redan. Sen börjar jag skolan 12.30 och ska ha genomdrag av våran musikal Josef som va ska spela upp nästa helg. Uh är faktiskt lire nervös, men det kommer nog gå bra
-
Puss och kram <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0