Josef!

Hej alla underbara människor! Förlåt att jag inte skrivit på länge men den här veckan har jag harft fullt upp. Håller nämligen på att repa inför min klass slutproduktion. Vi ska spela musikalen josef. Handlar om josef som blir såld som slav till en av faraoerna i egypten. Vi sjunger genom hela och dansar till. Så det är inga vanliga repliker. Haha det är lite flummigt men det kommer bli jätte bra!
-
Imorgon är det genrep inför våran skola och på söndag och tisdag har mitt lag de "riktiga" föreställningar. Det ska bli väldigt roligt men börjar bli lite nervös.
-
Eftersom jag inte fick dansa i början av 9:an så har jag inte var med från början när alla andra lärde sig dansera så jag ligger lite efter men nu har jag äntligen lärt mig de flest. Är skönt att kunna vara med igen på danslektionerna och att jag kan vara med på musikalen. Det är en bra sak med att slippa den här sjukdomen.
-
Kläderna som vi ska ha har vi sytt själva. Jag har två rollen, det är två olika fruar så jag har sytt ett par pösiga byxer med ett genomskinligt  aprikosfärgade (vi fick inte välja färgen själv) och ett linne som blev en magtröja... En liten utmaning för mig men det är ju bra att öva inför sommaren då man ligger i bikini. Sen som den andra frun har jag en en svart lång klänning, inte så jätte sexig direkt.
-
Idag har mitt lag rep från 14.15 - 19.30 så det är bara att bita igen och köra allt man har.

-


                                                  



Puss och kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0